Navodila za ponudnike (gostinci/ ponudniki turističnih storitev/ obrtniki in rokodelci ipd.)
Snemajte se v obraz in poskrbite za lepo ozadje (primer: vaša domačija, gostišče, lokacija podjetja, razstavljeni izdelki ipd.). Če snemanja niste vešči, naj vam nekdo pomaga.
Primer: "Sem Janez Novak iz domačije Novak in tudi mi sodelujemo v kampanji #VisitZasavje."
Primer: "Vabljeni, da nas obiščete in poskusite naše domače dobrote.”
"Zdaj pa pozor: tisti, ki boste poleg naše lokacije obiskali še tri druge poljubne turistične znamenitosti v zasavski regiji (v vsaki občini po eno) in nam boste ob prihodu na vašem telefonu pokazali objave iz vseh štirih točk (tudi naše), bomo podarili … nagrado." Povejte kaj boste podarili, še boljše bo, če nagrado pokažete v videu.
Povejte še: “Zelo pomembno je, da vaše objave označite z napisom #VisitZasavje." (besedilo #VisitZasavje lahko vključite v tekstu nad objavo, ga v digitalni obliki vključite v video ali fotografijo ali ga izdelate v fizični obliki (napišete na list papirja, na roko ipd.) in se slikate z njim.
Po želji dodajte časovno omejitev izziva. Primer: Lokacije obiščite v enem dnevu/ta vikend/do konca meseca in podobno oziroma časovne omejitve ne podajte.
P.S. Posamezna nagrada/presenečenje naj bo v vrednosti cca. 20,00 €.
"Še enkrat lepo vabljeni, da nas obiščete in sodelujete pri promociji naše regije!"
________
Primeri ustrezne rabe #VisitZasavje so: #VISITZASAVJE, #visitzasavje #Visitzasavje, #VISITzasavje, #visitZASAVJE
Primeri neustrezne rabe #VisitZasavje so: VisitZasavje (ne vključuje lojtre #), #Visit Zasavje (pisano narazen), #Visitzsavje (slovnična napaka - manjka črka).
________
POMEMBNO: Koordinatorji kampanje #VisitZasavje spodbujamo pozitivno, kreativno, zakonito in varno sodelovanje v kampanji.
- Vzemite telefon in vključite kamero.
Snemajte se v obraz in poskrbite za lepo ozadje (primer: vaša domačija, gostišče, lokacija podjetja, razstavljeni izdelki ipd.). Če snemanja niste vešči, naj vam nekdo pomaga.
- Predstavite se in povejte, da tudi vi sodelujete v kampanji #VisitZasavje.
Primer: "Sem Janez Novak iz domačije Novak in tudi mi sodelujemo v kampanji #VisitZasavje."
- Povabite ljudi k vam
Primer: "Vabljeni, da nas obiščete in poskusite naše domače dobrote.”
- Predstavite izziv in nagrado (predlagamo, da dobesedno preberete spodnji zapis)
"Zdaj pa pozor: tisti, ki boste poleg naše lokacije obiskali še tri druge poljubne turistične znamenitosti v zasavski regiji (v vsaki občini po eno) in nam boste ob prihodu na vašem telefonu pokazali objave iz vseh štirih točk (tudi naše), bomo podarili … nagrado." Povejte kaj boste podarili, še boljše bo, če nagrado pokažete v videu.
Povejte še: “Zelo pomembno je, da vaše objave označite z napisom #VisitZasavje." (besedilo #VisitZasavje lahko vključite v tekstu nad objavo, ga v digitalni obliki vključite v video ali fotografijo ali ga izdelate v fizični obliki (napišete na list papirja, na roko ipd.) in se slikate z njim.
Po želji dodajte časovno omejitev izziva. Primer: Lokacije obiščite v enem dnevu/ta vikend/do konca meseca in podobno oziroma časovne omejitve ne podajte.
P.S. Posamezna nagrada/presenečenje naj bo v vrednosti cca. 20,00 €.
- Poslovite se
"Še enkrat lepo vabljeni, da nas obiščete in sodelujete pri promociji naše regije!"
- Objavite video na vašem profilu ali strani na Facebooku ali Instagramu in ga označite z #VisitZasavje. Kot dopis lahko uporabite: “Tudi mi sodelujemo v kopanji #VisitZasavje.” Po želji dodajajte še kakšen t.i. hashtag (to je tista lojtra). Primer: #Perkmandeljc, #Prometej, #RudnikSitarjevec, #PlaninskiDomnaKalu
________
Primeri ustrezne rabe #VisitZasavje so: #VISITZASAVJE, #visitzasavje #Visitzasavje, #VISITzasavje, #visitZASAVJE
Primeri neustrezne rabe #VisitZasavje so: VisitZasavje (ne vključuje lojtre #), #Visit Zasavje (pisano narazen), #Visitzsavje (slovnična napaka - manjka črka).
________
POMEMBNO: Koordinatorji kampanje #VisitZasavje spodbujamo pozitivno, kreativno, zakonito in varno sodelovanje v kampanji.